مسعود آرمات: بازي در گنبد آسان نيست

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مسعود آرمات: بازي در گنبد آسان نيست
بازديد : 3943

سرمربي تيم واليبال نوين کشاورز پس از شکست مقابل بازرگاني جواهري گنبد گفت: بازي در شهر گنبد کاووس اصلا آسان نيست و به تماشاگران حريف باختيم.


مسعود آرمات اظهار کرد: در گنبد بازي کردن اصلا آسان نيست. تماشاگران خوب شهر گنبد کاووس اجازه نمي دهند هيچ هواداري راحت بازي کند. شايد 60 درصد تيم گنبد را تماشاگرانش تشکيل مي دهند. تيم ما هم از ترکيب بسيار جواني برخوردار است، در دو ست اول و دوم در جو سنگين تماشاگران نتوانستند بازي خوبي انجام دهند. اما در ادامه بازي بازيکنان خودشان را پيدا کردند. البته حاشيه هايي هم وجود داشت که اصلا نمي خواهم درباره آن صحبت کنم اما مدارک مستندي را دراين باره به فدراسيون واليبال ارائه مي دهم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در اين فصل نمي خواهم اصلا وارد حوزه انتقاد به کار داور بشوم. چون راي داور اصلا برنمي‌گردد. بايد فضاي بازي ها را مديريت کنيم. اما به هر حال ست چهارم از دست تيم ما خارج شد و در گنبد شکست خورديم. تيم نوين کشاورز اصلا تمرين منظمي قبل از شروع مسابقات نداشت و خيلي دير تشکيل شده بود. با اين حال فکر مي کنم روز به روز مي توانيم بهتر شويم. شايد در هفته نخست ليگ هم به تجربه بالاي بازيکنان پيکان باختيم ولي خوب بازي کرديم.

سرمربي تيم واليبال نوين کشاورز با اشاره به هدف‌گذاري تيمش گفت: کار سختي براي جمع و جور کردن تيم داشتيم اما هدف هاي بزرگي داريم. بايد تلاش کنيم که در جمع هشت تيم برتر باشيم و سهميه ليگ برتر را حفظ کنيم. تا بازيکنان از نظر روحي و رواني آماده شوند کار سخت است. ان‌شاالله اين دو مسابقه پيش رو هم با موفقيت به پايان برسد و در تعطيلات هفته هاي آينده تمرينات بيشتري را پشت سر بگذاريم.



موضوع: اخبار واليبال,مصاحبه ی اختصاصی,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف